קידום בפייסבוק GET-WEBקידום בפייסבוק!

הפרסום בפייסבוק הוא הרבה יותר מסתם להעלות פוסטים או תמונות של חתולים וכלבים חמודים בשביל לייקים.

לא כדאי להתפשר בכל הנוגע לקידום בפייסבוק – תנו למתחרים שלכם לעבוד בצורה לא מקצועית!

אנו ב Get- Web נתן לקהלי היעד שלכם ערך מוסף ונחתור למגע כדי לייצר מכירות. זה ישפר פלאים את הנראות של העמוד ויזרים מתעניינים רבים לעסק שלכם.

למרות שרבים ממהרים להספיד את פייסבוק כרשת חברתית שאין בה ערך כלכלי אמיתי, הרי שהנתונים מראים שהפרסום בפייסבוק רק הולך וצומח.
אמנם לא מדובר ברשת פרסום בסדר הגודל של גוגל, אשר עדיין שולטת ללא עוררין בשוק הפרסום הדיגיטאלי, 
אך דווקא מסיבה זו, מי שימהר לקפוץ על העגלה ולפרסם בפייסבוק, יוכל לנצל ערוץ שיווקי ייחודי שלא רבים מודעים לכל היתרונות החבויים בו.

יתרונות בולטים של הקידום בפייסבוק

בראש ובראשונה, הקידום בפייסבוק הוא זול יותר נכון לכתיבת שורות אלו. משמעות הדבר היא כי המפרסם מקבל יותר תמורה לכסף שלו (ניתן לבחור בין תשלום לפי הקלקות או לפי חשיפה כוללת).
יתרון נוסף של הקידום הממומן בפייסבוק טמון בגמישות שלו, ניתן לקדם לא רק דפים שלמים, אלא גם סטאטוסים בודדים, כך שיוצמדו למודעה מסוימת, או יופיעו אצל חלק גדול יותר מן האוהדים. מי שמעוניין בכך, יכול אף לקדם יישומים או להפנות את המודעה לאתר אינטרנט חיצוני.
לסיום, בזכות המידע הרב אשר הגולשים מנדבים מיוזמתם, פייסבוק יודעת עליהם פרטים רבים כגון גיל, מקום מגורים (עד לרמת העיר או השכונה), מצב משפחתי ותחומי עניין. באופן זה, ניתן להגיע לחתכים ממוקדים מאוד מבלי להשתמש כלל במילות מפתח. יתרה מכך, הקידום בפייסבוק יודע להציג מראש מהו נפח הגולשים המקסימאלי אשר עשויים להיחשף לכל למודעה.

ביצוע אופטימיזציה של הקמפיין.

גם אם מגדירים סכום ידוע וקבוע מראש ברמה היומית, אין שום טעם בתקציב בזבזני אשר מביא מספר מועט יחסית של פניות.
לכן, ממש כמו במסעות פרסום אחרים ברשת, גם קמפיין קידום ממומן בפייסבוק דורש איש מקצוע אשר ינהל את הקמפיין השוטף
גם לאחר שיוצרים את המודעות בשלב הראשוני. תפקידו של המנהל הוא לעקוב אחר הדוחות אותם פייסבוק מספקת ולזהות נקודות תורפה
או נקודות חוזק שניתן להשתמש בהן על מנת לקבל כמה שיותר הקלקות או חשיפות עבור תקציב בגודל נתון.

המודעה שלכם תיחשף ללקוחות הפוטנציאליים שלכם, במקום שהיא תיחשף לציבור הכולל.

אתם יכולים לבחור אם אתם משלמים על כמות הצפיות במודעה שלכם או לפי קליקים – לפי הנוחות שלכם ובכך לבחור את האופציה הרווחית ביותר עבורכם.
זכרו שכאשר אנשים צופים בפיד שלהם (דף הבית) יכול להיות שהם לא יראו את המודעה שלכם אך בגלל שהיא הייתה באותו העמוד זה יחשב לכם כצפייה במודעה, ההמלצה הכללית היא לשלם לפי קליק, כך הסיכוי שמישהו יצור אתכם קשר ויזמין את השירותים שלכם, גבוה יותר.
ככל שאחוז ההקלקה גבוה יותר בייחס לכמות הצפיות – אתם תשלמו פחות לכל קליק.
אתם תוכלו לעקוב אחר הנתונים הסטטיסטיים שלכם כל הזמן – לבחון האם קידום בפייסבוק היא שיטת שיווק יעילה בשבילכם,
אתם בוחרים למשך כמה זמן הפרסום שלכם יימשך.

לסיכום:

קידום ממומן בפייסבוק הוא בעל יתרונות רבים ויעילות מוכחת בזכות הגודל והעוצמה של הרשת החברתית הזו.
זוהי אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לפרסם את העסק שלכם ולהגביר את המודעות בנוגע לתחום העיסוק שלכם.
פרסום ממומן בפייסבוק המותאם לצרכים ולמטרות שלכם יעזור לכם למתג את העסק שלכם וליצור לכם בסיס לקוחות גדול יותר!