פייסבוק בGET-WEB

איך עובד הקידום האורגני והממומן בפייסבוק ? 

הקידום בפייסבוק הוא הרבה יותר מסתם להעלות פוסטים או תמונות של חתולים וכלבים חמודים בשביל לייקים.

אנו ב GET-WEB נותנים לקהלי היעד שלכם ערך מוסף וחותרים למגע כדי לייצר מכירות. זה משפר פלאים את הנראות של העמוד ומזרים מתעניינים רבים לעסק שלכם. למרות שרבים ממהרים להספיד את פייסבוק כרשת חברתית שאין בה ערך כלכלי אמיתי, הרי שהנתונים מראים שהפרסום בפייסבוק רק הולך וצומח. אמנם לא מדובר ברשת פרסום בסדר הגודל של גוגל, אשר עדיין שולטת ללא עוררין בשוק הפרסום הדיגיטלי.
אך דווקא מסיבה זו, מי שימהר לקפוץ על העגלה ולפרסם בפייסבוק, יוכל לנצל ערוץ שיווקי ייחודי שלא רבים מודעים לכל היתרונות החבויים בו.

יתרונות בולטים של הקידום הממומן בפייסבוק

בראש ובראשונה, הקידום בפייסבוק הוא זול יותר נכון לכתיבת שורות אלו. משמעות הדבר היא שהמפרסם מקבל יותר תמורה לכסף שלו (ניתן לבחור בין תשלום לפי הקלקות או לפי חשיפה כוללת).
יתרון נוסף של הקידום הממומן בפייסבוק טמון בגמישות שלו: ניתן לקדם לא רק דפים שלמים, אלא גם סטאטוסים בודדים, כך שיוצמדו למודעה מסוימת,
או יופיעו אצל חלק גדול יותר מן האוהדים. מי שמעוניין בכך, יכול אף לקדם יישומים או להפנות את המודעה לאתר אינטרנט חיצוני.
לסיום, בזכות המידע הרב אשר הגולשים מנדבים מיוזמתם, פייסבוק יודעת עליהם פרטים רבים כגון גיל, מקום מגורים (עד לרמת העיר או השכונה), מצב משפחתי ותחומי עניין. באופן זה, ניתן להגיע לחתכים ממוקדים מאוד מבלי להשתמש כלל במילות מפתח. יתרה מכך, פייסבוק יודעת להציג מראש מהו נפח הגולשים המקסימאלי אשר עשויים להיחשף לכל מודעה.

ביצוע אופטימיזציה של הקמפיין (חשוב מאוד)

גם אם מגדירים סכום ידוע וקבוע מראש ברמה היומית, אין שום טעם בקביעת תקציב בזבזני ולא ממוקד, הדבר יוביל למספר מועט יחסית של פניות.
לכן, ממש כמו במסעות פרסום אחרים ברשת, גם קמפיין קידום ממומן בפייסבוק דורש איש מקצוע אשר ינהל את הקמפיין השוטף
גם לאחר שיוצרים את המודעות בשלב הראשוני. תפקידו של המנהל הוא לעקוב אחר הדוחות אותם פייסבוק מספקת ולזהות נקודות תורפה או נקודות חוזק שניתן להשתמש בהן על מנת לקבל כמה שיותר הקלקות או חשיפות עבור תקציב בגודל נתון.

המודעה שלכם תיחשף ללקוחות הפוטנציאליים שלכם, במקום שהיא תיחשף לציבור הכולל.

אז אתם יכולים לבחור אם אתם משלמים על כמות הצפיות במודעה שלכם או לפי קליקים – לפי הנוחות שלכם ובכך לבחור את האופציה הרווחית ביותר עבורכם.
זכרו שכאשר אנשים צופים בפיד שלהם (דף הבית) יכול להיות שהם לא יראו את המודעה שלכם אך בגלל שהיא הייתה באותו העמוד זה יחשב לכם כצפייה במודעה – ההמלצה הכללית היא לשלם לפי קליק, כך הסיכוי שמישהו יצור אתכם קשר ויזמין את השירותים שלכם, גבוה יותר.
ככל שאחוז ההקלקות גבוה יותר בייחס לכמות הצפיות – כך תשלמו פחות לכל קליק.
דוח מפורט יאפשר לכם לעקוב אחר הנתונים הסטטיסטיים שלכם לכל קמפיין – ולבחון האם פרסום ממומן בפייסבוק היא שיטת שיווק יעילה עבורכם, להסיק מסקנות וכך לבחור למשך כמה זמן הפרסום ימשך.

קידום ממומן בפייסבוק לסיכום:

קידום ממומן בפייסבוק הינו כלי בעל יתרונות רבים ויעילות מוכחת בזכות הגודל והעוצמה של הרשת החברתית הזו.
זוהי אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לפרסם את העסק שלכם ולהגביר את המודעות בנוגע לתחום העיסוק שלכם.
פרסום ממומן בפייסבוק המותאם לצרכים ולמטרות שלכם יעזור לכם בקידום בגוגל, למתג את העסק שלכם וליצור לכם בסיס לקוחות גדול יותר!